TyperA - test your typing skills

Home | Register | What's new | High scores | Forums | People | Guestbook | FAQ | About TyperA



Log in:
Name:
Password:






From the creators of TyperA:
online hockey
ski jump










Forgot your password?
Forum title:Typing
Topic title:qwerty-toetsenbord
Created by: Marian
Created on:2007-07-11 18:15:15
Read times:3235

[all forums] [all topics] [latest messages] [send reply]

Marian

Date: 2007-07-11 18:15:15
Edited: 2007-07-11 18:16:42


[reply]
Hallo allemaal,

Ik heb een highscore van 488 met nederlandse woorden. Gewoon met een qwerty toetsenbord op een laptop.

Hoe halen jullie zomaar 500 of meer aanslagen??????

Ik lees dat heel graag!

Groetjes,
Marian
cool

Date: 2007-11-20 19:37:10


[reply]
LOL
ik heb ook een qwerty toetsenbord en mijn hoogste met woorden is 233:P haha nog niet zo goed maarja, ben nog maar jongere
Ga goed oefenen

PS ik vind ook knap dat sommige meer dan 500 kunnen maar wat jij hebt vind ik al knap
manonfire

Date: 2007-11-29 20:15:03


[reply]
sweex qwerty toetsenbord en had net 549. als ik het goed heb staat mijn persoonlijk record op 550. vanmiddag op school had ik een hp toetsenbord, als ik het daar een paar keer had geprobeerd had ik mn record verbroken denk ik. hoe lichter de toetsen gaan hoe beter. ik ga het binnenkort met een laptop proberen; ik denk dat je dan sneller kunt.

ik denk dat de snelheid van typen te maken heeft met iets in je hersens. ik ben met mn vingers doorgaans niet echt vlug.
manonfire

Date: 2007-11-29 20:28:02
Edited: 2007-11-30 18:27:47


[reply]
Met zinnen is het puur geluk hebben merk ik. Die zitten zo barstens vol fouten...

Edit: bij zinnen behaal ik een veel hogere snelheid dan bij woorden. (krijg alleen geen goeie score door paar rotzinnen die er tussen zitten).
Dit houd dus in dat de snelheid van het typen dus ook te maken heeft met de snelheid van lezen. En dat ikzinnen dus makkelijker opneem dan woorden.

[all forums] [all topics] [latest messages] [send reply]

   TyperA.net - ©Klikki